با تخفیف های ویژه جشنواره اردیبهشت ۱۴۰۳ ما آشنا شوید

اطلاعات بیشتر X

نکاتی درباره نرم افزار تخصصی فلوک LinkWare برای آنالیز شبکه

نرم افزار فلوک

نکاتی درباره نرم افزار تخصصی فلوک LinkWare برای آنالیز شبکه

قابلیت های نرم افزار Fluke Networks LinkWare

نرم افزار مدیریت تست فلوک که برای آنالیز نتایج تست کابل های شبکه Fluke Networks LinkWare می باشد به شما این اجازه را می دهد تا داده های مربوط به نتیجه های تست را از دستگاه‌های تستر متعددی با این برنامه تحت سیستم عامل ویندوز مدیریت نمایید.

این برنامه میتواند با کمک به شما در سازماندهی سریع، ویرایش، چاپ، ذخیره و مشاهده و بایگانی کردن نتیجه های اینترنت و مدیریت بر پروژه ها و آنالیز شبکه‌های آن را آسان کند. البته باید گفت که همچنین شما قادر خواهید بود نتایج آزمایشهای تست فلوک را از دستگاه تستر فلوک خودتان در پایگاه داده نرم افزار LinkWare موجود ایمپورت کنید و بعد از آن نتایج تست فلوک را بر اساس فیلدها یا پارامترهای داده های مدنظر جستجو، مرتب و سازماندهی نمایید.

نرم افزار فلوک

نرم افزار لینک ویر فلوک

سازماندهی داده های تست فلوک با نرم افزار لینک ویر

همچنین قادر خواهید بود بر روی امنیت داده‌های خود مطمئن باشید به دلیل اینکه هرگونه داده‌ای که با LinkWare در رایانه شما بارگذاری شود مطمئناً از حافظه یک دستگاه تستر فلوک هم خارج می شود زیرا فایلهای FLW یا فرمت اصلی ذخیره برای نتایج تست فلوک همانند هر فایل دیگری که روی رایانه ها ذخیره گردد آن هم می‌توانند دستکاری شود.

دانلود نرم افزار LinkWare

برای دانلود این نرم افزار شما میتوانید از سایت رسمی فلوک اقدام کنید. اما با توجه به شرایط تحریمی کشور عزیزمان لازم است تا با نرم افزار های تغییر آی پی به این کار اقدام کنید. زیرا شرکت فلوک آی پی های ایرانی را تحریم نموده است.

نرم افزار LinkWare

کاربرد نرم افزار LinkWare

دیدگاهتان را بنویسید

ده − نه =