با تخفیف های ویژه جشنواره اردیبهشت ۱۴۰۳ ما آشنا شوید

اطلاعات بیشتر X

خدمات کالیبراسیون فلوک توسط کارشناسان ما

قیمت کالیبراسیون فلوک

خدمات کالیبراسیون فلوک توسط کارشناسان ما

امروزه تست فلوک به عنوان یک استاندارد شناخته شده در جهان برای آزمایش و گزارش گیری از نحوه عملکرد و کیفیت لینک های کابل نوری و مسی مطرح می باشد. در این مقاله سعی داریم تا به شما از کالیبراسیون فلوک اطلاع رسانی نماییم.

ضرورت انجام کالیبراسیون دستگاه های فلوک

آیا مطلع هستید که تمام تجهیزات تست و آنالیز رده Certification از برند بی نظیر فلوک شامل مدل های DSX-5000 و DSX-8000 باید همیشه و هر سال کالیبراسیون شوند. این دستگاه ها برای انجام اندازه گیری های دقیق خود پس از گذشت مدتی نیاز به کالیبره شدن مجدد پیدا میکنند. شرکت ایران فلوک مرجع ارائه خدمات کالیبراسیون و گلد ساپورت تجهیزات فلوک شبکه و فلوت صنعتی در کشور ما ایران می باشد. شما میتوانید با تماس به کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کرده و از قیمت ها باخبر گردید.

 

کالیبراسیون دستگاه های فلوک نتورکز

دستگاههای DSX-5000 و DSX-8000 در مجموعه دستگاه های اندازه گیری شبکه های اترنت قرار دارند و اگر هرساله کالیبره نشوند نمی‌توان به خروجی نتایجی که ارائه می دهند استناد کرد. خدمات شرکن ایران فلوک آسمان قشم در حوزه تجهیزات فلوک شامل موارد زیر می باشد که لازم است آنها را نام ببریم.

انجام کالیبراسیون دستگاه های DSX-5000 و DSX-8000 توسط کارشناسان مجرب

اعطای گلد ساپورتهای یکساله و سه ساله دستگاه های DSX-5000 و DSX-8000 و همچنین برگزاری دوره های آموزشی دستگاه های فلوک بوسیله بهترین متریال های آموزشی با حضور کارشناس

کالیبره کردن تجهیزات فلوک شبکه

کالیبراسیون تجهیزات شبکه فلوک

کالیبراسیون تجهیزات صنعتی فلوک

با توجه به حساسیت کالیبراسیون دستگاه های اندازه گیری مخصوصاً فشار در صنعت انتخاب یک برند بی‌نظیر یعنی فلوک موضوع بسیار مهمی می باشد که این برند یکی از بهترین کالیبره کننده های صنعتی با توجه به قیمت آن و البته کیفیت کالیبراتور های برند فلوک است. دستگاههای اندازه گیری نیز باید مداوم کالیبره شوند و عواملی مثل گذشت زمان و فرسودگی حوادث غیرقابل پیش بینی هم موجب این امر می شوند تا مقادیر اندازه گیری شده توسط دستگاه های مختلف با خطا و مشکل مواجه شوند به همین علت است که برای رفع خطا از این دستگاه ها و در واقع عمل کالیبراسیون استفاده می گردد.

در این بین کالیبراتور های کمپانی فلوک در بین صنایع مختلف دارای مقبولیت و محبوبیت ویژه ای می باشند و این دستگاه ها به علت کیفیت بسیار بالایی که دارند و دقت بی نظیری که دارند قادر هستند که سهم بسیار زیادی از بازار را تحت پوشش خود بگیرند.

قیمت کالیبراسیون فلوک

کالیبراسیون دستگاه های اندازه گیری و تستر در آزمایشگاه های مرجع انجام می‌شود و این روند می‌تواند در محلی که دستگاه اندازه گیری مورد استفاده قرار می گیرد نیز انجام گردد. کیفیت و هزینه های کار کالیبراسیون بستگی به روش انجام کالیبراسیون تجهیزات فلوک و تعداد نقاط مورد بررسی داشته و نکته ی مهم اسن است که هزینه های کالیبراسیون یکی از عوامل حیلی مهم و تعیین کننده در اجرای آن است و در روش های مختلف کالیبراسیون هزینه‌های آن هم مختلف است.

کالیبراسیون صنعتی

کالیبره کردن در صنعت

هدف از انجام کالیبراسیون

چرا باید دستگاه های اندازه گیری فلوک مرتب کالیبره شوند؟ هدف از کالیبراسیون مجدد در فاصله های زمانی بهینه  بوده و به صورتی که در بین هزینه کالیبراسیون و البته هزینه های بوجود آمده از عدم وجود کالیبراسیون تعادل را ایجاد می کند. لذا به این نکته هم توجه کنید که برای تعیین فواصل کالیبراسیون  مجدد بیشتر به درصد درستی و صحت عملکرد مورد انتظار وسیله های اندازه گیری توجه می  شود. که این درصد را می‌توان از مشخصات آن به دست آورد.

بزرگی این درصد نشانگر کم بودن شانس این است که اندازه گیری ما نادرست باشد. البته باید گفت که بعضی از کاربرها هم این درصد را در جهت اطمینان هرچه تمام تر از کنترل کیفیت اندازه گیری ۹۵ درصد و یا بیشتر انتخاب می  کنند و البته آن هم بستگی به سیاست و خط مشی کلی کیفیت در شرکت مربوطه است. در این خصوص انتخاب این درصد قراردادی است و آسان ترین انتخاب قابل قبول  ۸۵ تا  ۹۵ درصد  میباشد. فرایند تعیین زمان کالیبراسیون از محاسبات مشکل ریاضی و  آمار است و نیازمند اطلاعات درست و کافی در حین کالیبراسیون میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

6 − یک =